Vad gör jag om tidningen inte kommer?
Skicka ett mejl till [email protected]. Ange din adress så utförligt du kan, gärna antal trappor eller lägenhetsnummer, samt vilken dag tidningen inte kom. Berätta även om du vill ha den uteblivna tidningen skickad till dig med post, eller vill att vi kompenserar dig genom att förlänga din prenumeration.
Vid utebliven tidning gör vår kundtjänst en reklamation hos distributören. Vi återkommer till dig om det är något som ser oklart ut med din prenumeration.
Hur gör jag när jag byter adress?
Mejla både din nya adress och din gamla adress till [email protected]. Skriv ”Adressändring” i ämnesfältet.
Det tar ca två veckor att genomföra en adressändring.
Jag har fått en faktura med förfrågan om förnyelse, men vill inte fortsätta med tidningen. Hur gör jag?
Vi förlänger inte prenumerationer med automatik. Vi är dock mycket tacksamma om du meddelar kundtjänst att du inte vill fortsätta prenumerera. Skicka ett mejl till [email protected] och ange vilken tidning det gäller samt din adress. Skriv ”Avsluta” i ämnesraden.
Jag har fått en faktura i samband med förnyelse av min prenumeration. Jag vill ha en annan period/tidning. Hur gör jag?
Skicka ett mejl till [email protected] och berätta vilken tidning och period du vill ha istället.
Hur gör jag om jag vill byta betalningsform till autogiro?
För att att vi ska kunna fakturera med autogiro behövs ett skriftligt medgivande från dig. Blanketter finns att ladda ner här.