Debatt
:
Fri skolmat åt alla
FRISKOLOR Jag går nu mitt sista år i gymnasiet, på en friskola. När jag sökte till skolan var jag medveten om att det skulle innebära att missa vissa privilegier, till exempel en egen dator, ett gymkort eller en studieresa.
Fria Tidningen
